just the wrong way - del 4

Del 4

Förra delen:

”what’s wrong with you?!” Sa han irriterat. Jag blev sårad, han brukade aldrig säga så till mig. jag kollade ner på mina fötter, jag kände att han kollade på mig. ”sorry..” sa han. ”just forget it.” sa jag och gick ut. När jag hade gått en bit så hörde jag någon springa bakom mig, jag vände mig om och där kommer ju..

Jonnas perspektiv:

”Niall? Why are you running?” Frågade jag när han kom fram till mej.´
Han ryckte på axlarna. ”where you going?” frågade han.
Nu var det jag som ryckte på axlarna. ”i don’t know…”
Han frågade om han kunde gå med mig och jag nickade.
We gick till en park och satte oss på en bänk.´
 Vi pratade om allt möjligt, då och då kom det ett fan som ville ta kort eller få en autograf.
”can we somewhere else? Like more private?” frågade han.
Jag nickade och sa ”the wood?” och började peka mot skogen.
 Han nickade och vi gick mot skogen.
Vi hittade en liten glänta som låg vi en bäck, vi satte oss där och bara njöt av tystnaden.
 Helt plötsligt så tar han tag i min hand och håller kvar den där.
Jag kollade förvånat upp på honom och han log mot mig.
han reser sig upp och drog mig med mig.
 han omfamnade mig och log sitt alldeles underbara leende, jag log tillbaka och lutade mig mot honom.
 det här var så perfekt! Så här ska det vara.
”I can’t wait any longer!” Sa han och jag kollade på honom. ”hungry?” Frågade jag han skrattade och skakade på huvudet, jag kollade fundersamt på honom.
”this.” viskade han och kysste mig, jag besvarade snabbt kyssen.

 Nialls perspektiv:
Vi slutade kyssas och kollade varandra djupt i ögonen.
Jag hade gjort det, jag har kysst den underbaraste tjejen i världen.
Helt plötsligt såg hon väldigt orolig ut. ”What is it?” Frågade jag oroligt.
”Niall.. I really like you, but Liam..” sa hon och jag nickade. Jävla Liam! Men jag förstod, han var också min bästa vän och jag kunde ju inte hålla på såhär med hans lillasyster, eller? ”But.. I love you!” Hörde jag mig själv säga. Hon kollade på mig med sina underbara ögon. ”I’m sorry.” Sa hon och vände sig om för att gå därifrån. ”hey!” Sa jag och tog tag i hennes handled. Hon stannade, vände sig om och gick in i min famn. ”I want this!” Snyftade hon. ”me too!” Sa jag och kysste henne på huvudet .
Helt plötsligt så ringde det på hennes mobil, hon fiskade upp mobilen och på displayen stod det *bro* mina instinkter sa att jag skulle släppa henne, men jag kunde helt enkelt inte. ”what do you want?” Svarade hon irriterat. Hon började bli mer och mer lik Joanna, det fick inte hända! Jag ryckte mobilen ur hennes hand och sa: ”hi! I found her, we are on the way home.” Han suckade lättat. ”Okey, thank you bro!” Sa han och la på. Jonna kollade frågande på mig och jag skakade bara på huvudet.
Vi gick tysta hemåt. Jag ville egentligen ta hennes hand, hålla den där och berätta för henne at hon var den underbaraste tjejen på hela jorden. Men våra känslor var förbjudna, det visste vi båda. När vi kom innanför dörren slängde hon av sig sina skor och gick raka vägen till Liam för att ge honom en kram. Jag hörde henne viska ”i’m sorry!” !it’s okey.” sa Liam och kollade på mig. *what?* mimade jag, han skakade bara på huvudet och mimade ”thank you!” jag nickade och gick in till mitt rum.
____________________________________________________________________________________________________
hehe.. vad tycks? nästa del blir lite roligare, jag lovar! men +2 kommentarer till nästa?


Kommentarer
Postat av: jacqueline <33

Jättebra!!!!!!!!!!!!! MERA! <33 :)

2012-06-04 @ 00:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback