just the wrong way - del 19

 

del 19

 

förra delen:

 

vi stannade vid ett gatuhörn, jag lutade mig mot väggen och Niall hukade sig fram.

”You okay?” Frågade jag oroligt, han reste sig upp, gick emot mig och kysste mig mjukt.
”Yes, now I am” viskade ha och kysste mig igen.
 

 

 

Louis perspektiv:

 

Nathalie och jag tog en promenad genom parken, vi pratade och skrattade väldigt mycket. Hennes leende var så underbart och hennes skratt var så himla gulligt!

hon kunde verkligen få en på andra tankar, tiden gick och det blev väldigt sent.
Nathalie gäspade stort och så väldigt trött ut.
”do you wanna follow me to my hotelroom? I mean it’s late and you shouldn’t go alone.” Frågade jag lite försiktigt.
Hon nickade som svar och log.
vi började gå mot hotellet, checkade in och gick direkt till rummet.
Jag satt på en film och satte mig i soffan bredvid henne.
efter halva filmen somnade, jag lyfte upp henne i min famn och la ner henne i min säng.
själv gick jag och la mig i soffan, trots allt hon berättade för mig så har jag bara känt henne i några timmar.
 

 

Harrys perspektiv:
 

jag ville inte lämna Tessan helt ensam, vi hade haft en väldigt rolig kväll tillsammans och något kunde faktiskt hända om hon blev lämnad ensam.

”eehm.. do you wanna follow me to my hotelroom? I mean something can happend to you if you are alone..” frågade jag.
”yeah, you’ve right!” Sa hon.
vi gick mot hotellet, jag ville verkligen ta hennes hand men visste inte riktig om jag borde.
tillslut bestämde jag att ta hennes hand, hon kollade på mig med sina underbar grönbruna ögon och log, jag log tillbaka.
Hon var så vacker!
Jag checkade in och ledde henne till mitt rum.
”where can I sleep?” frågade hon och kollade runt i rummet.
”well, eehmmm, do you wanna sleep in my bed? I don’t think the floor is so comfortable.” Föreslog jag och log.
hon skrattade och sa ”no, i don’t think so!”
Jag skrattade till och strök bort en slinga som hade åkt ner.
vi gick och lade oss, hon somnade före mig, jag låg och kollade på henne länge innan jag somnade.
 

 

 

Liams perspektiv.

 

Moa hade följt med mej till mitt hotellrum, eller jag hade frågat henne om hon ville det.

hon hade nickat glatt och jag hade tagit hennes hand, gått iväg mot hotellet, checkat in och tagit hissen upp till rummet.
Vi hade slängt oss på sängen och kollat på varandra ett tag innan tröttheten hade tagit över.
 

 

 

 Zayns perspektiv.

 

Jag kunde inte sluta tänka på tjejen med axellångt brunt hår och de underbaraste blåa ögonen som gömde sig bakom hennes glasögon.

jag hade följt henne till hennes hotell, bara för att vara säker på att inget skulle hända henne.
Vi hade gett varandra en varsin kram och sagt god natt.
Och nu var jag på väg till mitt hotell som inte låg så lång borta från hennes.
När jag kom till mitt rum slängde jag mig på sängen och somnade snabbt.
 

Kommentarer
Postat av: Moa

BRAAAA :DD

Svar: tack! :DD
mylifeaswictoria.blogg.se/onedirectionfanfics

2012-06-21 @ 14:57:36
Postat av: Tessan

MER MER MER MER!! :D

2012-06-21 @ 19:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback