just the wrong way - del 28

del 28

förra delen:
”jonna..” började han.

”no Louis! I will not listen or understand!” sa jag.

han stannade, jag fortsatte och kände hans blick efter mig.

 

Liams perspektiv:

what’s wrong?” frågade Moa och strök sitt finger över min mage.

”somethong it’s really wrong with my sister and Louis.” Svarade jag och kollade upp i taket.

”don’t think about that!” Sa hon och la sig över mej.

¨jag kysste henne mjukt och höll om henne.

”I love you!” Sa jag och gav henne fler kyssar.

”really?” Sa hon med sexig röst.

Jag kysste henne mjukt och länge till svar.

 

Harrys perspektiv:

Tessan satt i soffan och lekte med mitt hår, jag satt på golvet framför.

jag lutade bak huvudet och blundade.

”do you like it?” Frågade hon glatt.

”yeeaah..” svarade jag och fortsatte njuta.

vi kollade på en film som var dödstråkig, så jag ägnade inte så stor tid på den utan bara njöt av att jag var tillsammans med min underbaraste och fick ta det lugnt.

”i’m cold.” sa hon helt plötsligt.

”really?” frågade jag och kröp upp hos henne.

min hand letade sig mot henne rygg, jag knäppte upp den och slängde den på golvet.

”what are you doing?” Frågade hon och log.

”wait and see,” svarade jag innan jag tog av alla hennes kläder.

 

Jonnas perspektiv:

när jag hade kommit hem så sprang jag direkt upp på rummet, hela jag skakade, jag hade blivit så himla rädd när Louis hade gjort sådär, jag trodde att det var han.

”are you okay?” Frågade Niall som hade kommit in och satt sig bredvid mej.

jag berättade allt för honom och han kramade om mej.

”i’ve got no words, i’m sorry honey..” viskade han i mitt öra och höll om mej hårdare.

”it’s okey, everything it’s perfect if you just are here.” Viskade jag tillbaka och kysste honom.

”i gonna go on a baby-controll-thing tomorrow, can you come with me?” frågade jag.

”that’s a really silly question, of course I will go with you!” Svarade han och kysste mej.

jag puttade mej bakåt oxh kysste mej medans han klädde av oss.

helt plötsligt stannade han upp i en rörelse och kollade på mej.

”It’s okey if we have sex, right? I mean that cant hurt the baby?” Frågade han.

Jag skrattade och drog ner han för att fortsätta där vi var.

 

 

Nathalies perspektiv:

jag hade somnat, när jag vaknade så var jag riktigt hungrig, gick till kulskåpet men det fanns absolut ingenting.

jag ville helst inte gå ut och köpa någonting, ifall Louis var där.

*det måset ju finnas någonting!* tänkte jag och börja rota i frysen.

”hungry?” Frågade Niall.

Jag var inte alls beredd på att någon stod bakom mej så jag blev väldigt rädd och hoppade till.

”you scared me!” Svarade jag chockat.

”haha, sorry!” sa han.

jag kollade upp på honom och hans hår stod åt alla håll, jag började gapskratta och låg på golvet och krampade.

”what?” Frågade Jonna som tydligen hade kommit ner, jag kollade på henne och fikc ett nytt skrattanfall.

Hennes hår stod verkligen åt alla håll.

”really funny! i going out..” sa hon och gick tikl spegeln för att fixa sitt rufs och sminka sig, sen mot dörren.

”can you buy some food?” frågade jag.

hon vände sig om, log och nickade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback