just the wrong way - del 26

del 26

förra delen:

”Please talk to me, I love you!” Viskade han och höll mig tajtare.

”Niall, please don’t hate me now.. but i’m, i’m, i’m pregnant!” snyftade jag.

Han släppte mig och bara glodde på mej.

 

Nialls perspektiv.

”wait what?!” skrek jag och glodde på henne.

”i’m sorry!” grät hon.

jag glodde på henne, jag hade inga ord att säga.

”have you..?” frågde jag.

hon kollade förvirrat på mej.

”what?” frågade hon.

jag sckade och blundade.

”you know..?” sa jag.

hon kollade på mej ett tag och sen förstod hon.

”oh! noo, I would never..” sa hon tyst.

hon såg riktigt sårad ut, hur kunde jag vara så dum som trodde det?

”i’m sorry, so i am?” Frågade jag och tog henne i min famn.

”yes!” sa hon och log lite osäkert.

jag brast ut i ett stort leende och kysste henne.

”that’s amazing!” sa jag och lyfte upp henne i luften.

”AmaZAYN!” Rättade hom mej och skrattade.

sen blev hon plötsligt allvarlig.

”what?” Frågade jag oroligt.

”Liam..” viskade hon.

jag nickade, kramade om henne och viskade ”it’s gonna be allright!”

 

jonnas perspektiv:

Niall hade somnat så jag tänkte börja laga mat men det fanns ingenting!

när jag stod och rotade i frysen så knackade det på dörren, jag gick och öppnade och där stod en Nathalie med tårfyllda ögon.

jag tog henne i min famn och ledde henne till soffan, hämtade alla filtar och kuddar jag kunde hitta.

hon la sitt huvud i mitt knä när jag hade satt mig i soffan, tårarna bara rann ner från hennes kind.

jag frågade inte varför, hon behövde bara ha någon hos sej just nu.

efter några minuter kom en nyvaken Niall ut til oss.

han böjde sig framför henne och strök på hennes hår.

”what’s wrong?” frågade han mej.

”i don’t know, she just needs someone right know, she don’t need to talk.” Svarade jag och log mot honom.


Kommentarer
Postat av: Therese

Mer snälla, uppdatera oftare! :)

2012-07-03 @ 23:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback